واسطه

واسطه

Vasete
واسطه

واسطه

Vasete

پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع به واسطه نرم افزار SPSS

پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع به واسطه نرم افزار SPSS

دانلود پاورپوینت آشنایی با کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع به واسطه نرم افزار SPSS


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم30 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیکامپیوتر

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع به واسطه نرم افزار SPSS جهت رشته کامیپوتر در قالب 32 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

نرم افزار SPSSیکی از قدیمی ترین ، برنامه های کاربردی در زمینه تجزیه وتخلیلهای آماری است . کلمه SPSS مخفف Statistical package for social science (نرم افزار آماری برای علوم اجتماعی ) می باشد. نسخه های متعددی از این نرم افزار در بازار موجود است (از 8 تا 16)
 

 

 

 

اولین مرحله تحلیل داده‌ها،‌توصیف یا تلخیص داده‌ها با استفاده از آمارهای توصیفی است. در تحلیل توصیفی، داده‌ها، صرفاً برای بررسی وضع یک گروه یا یک موقعیت بکار می‌روند.
اما تحلیل روابط و تغییرات بین متغیرها و تحلیل مجموعه متغیرها برای تبیین علت از عهده آمارهای توصیفی خارج است.

 

 

 

فهرست مطالب
آمارهای توصیفی
آمارهای توصیفی عمده عبارتند از
آمارهای استنباطی
پنجره های برنامه
روش ورود داده‌های جدید و ایجاد فایل
نام‌گذاری متغیرها (Variable Name)
قواعد نام‌گذاری متغیرها
انتخاب مورد
(آمارهای توصیفی عمده) عبارتند از
آمارهای توصیفی در SPSS
آزمون فرضیه و آمارهای استنباطی
آزمون t-test
آزمون t-test برای یک گروه آماری
استفاده از آزمون t-test
آزمون t دو نمونه
فرض‌های زیربنایی آزمون t دو نمونه
اجرای آزمون t دو نمونه
آزمون T با نمونه‌های مستقل
اجرای آزمون t  با نمونه‌های مستقل

 

 

 

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت عناصر واسطه و ترکیبهای کوئوردیناسیون آنها

پاورپوینت عناصر واسطه و ترکیبهای کوئوردیناسیون آنها

دانلود پاورپوینت آشنایی با عناصر واسطه و ترکیب‌های کئوردینایسون‌ آن‌ها


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم10738 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیشیمی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با عناصر واسطه و ترکیب‌های کئوردینایسون‌ آن‌ها جهت رشته شیمی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

عناصر واسطه، همگی خصلت فلزی دارند. از نظر موقعیت در جدول تناوبی از دوره چهارم به بعد دو عنصر اصلی اول و شش عنصر اصلی آخر دوره در ده خانه، قرار دارند. از نظر آرایش الکترونی بر عکس فلزات قلیایی و قلیایی خاکی همدوره خود، سطح انرژی تراز n-1)d) لایه ظرفیت آن‌ها از سطح تراز ns این لایه پایین‌تر است. از اینرو آخرین الکترون اتم آن‌ها در n-1)d) وارد می‌شود و تراز p لایه ظرفیت و اتم آن‌ها از الکترون خالیست.

 

 

 

فهرست مطالب
خواص عناصر واسطه
ترکیب‌های کنوردیناسیون
ایزومری در ترکیب های کئوردیناسیون
مبانی نظری  پیوند و خواص کمپلکس‌ها
کمپلکس‌های فلز واسطه در سیستم‌های حیاتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی و واسطه های بازاریابی

پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی و واسطه های بازاریابی

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی و واسطه های بازاریابی در 35 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم421 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی و واسطه های بازاریابی جهت رشته مدیریت در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


تعریف محیط بازاریابی

عبارت است از بازیگران و نیروهایی که توانایی مدیریت بازاریابی را در تهیه و حفظ مبادلات نافع با مشتریان هدف، تحت تاثیر قرار میدهند.
 


برای موفق شدن لازم است که شرکت ترکیبی را برای تیم بازاریابی خود انتخاب کند که بتوانند متناسب با تحولات این محیط حرکت کنند.


محیط بازاریابی سرشار از فرصت ها و تهدیدات است و شرکت باید با استفاده از سیستم های اطلاع رسانی بازاریابی و تحقیقات بازاریابی، بر این محیط در حال تغییر نظارت کند 
 


هر حرکتی که بازاریاب انجام می دهد، تحت تاثیر عوامل محیطی گوناگون است و به نحوی بر آن ها اثر می گذارد. این آثار ممکن است بسیار عمیق یا جزئی باشد. مهمترین ویژگی محیط، تغییر است. مثلا تغییر قیمت ارز، تغییر سلیقه، ذائقه، باور ها و عادات آثار گوناگونی بر فعالیت های بازاریابی کسب و کارها دارد.
محیط شناسی و محیط یابی سبب می شود تا بازاریاب بتواند بهتر و سریعتر فرصت ها را بشناسد و بازارهای جدیدی برای خود به وجود آورد
محیط شناسی

 

 

محیط شناسی عبارت است از فرایند گردآوری اطلاعات مربوط به انواع محیط ها از طریق بررسی،مطالعه و روش های گوناگون تحقیقاتی. بازاریابان معمولا این اطلاعات را از فروشندگان، واسطه ها، کارگزاران و نمایندگان دولت، روزنامه ها، کتابها و . . . به دست آورند.
“تحلیل محیطی” عبارت است از تفسیر و تعبیر اطلاعات گرد آوری شده محیط. بازاریابان این اطلاعات را با توجه به موقعیت کسب و کار خود مورد ارزیابی قرار می دهند تا بدانند در شرایط کنونی و در آینده چه تاثیری در کسب و کارشان دارند.
هدف نهایی آنان تنظیم و عرضه استراتژی هایی منطبق با محیط پویا است. مدیر بازاریابی نه تنها باید بازار را بشناسد، بلکه لازم است عوامل محیطی را پیش بینی کند و خود را برای مقابله با آنها آماده سازد

 

 

 

عنوان :
تعریف محیط بازاریابی
روش های برخورد با محیط بازاریابی
دو بخش محیط بازاریابی
انواع محیط بازاریابی
بازیگران محیط خرد شرکت
محیط داخلی شرکت که باید مد نظر مدیریت بازاریابی باشد
فروشندگان مواد اولیه
واسطه های بازاریابی
مشتریان
جوامع
محیط کلان شرکت
و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت روش های استدلال در حسابداری


دانلود پاورپوینت روش های استدلال در حسابداری

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان روش های استدلال در حسابداری شامل روش های استدلال، روش استدلال قیاسی، روش استدلال استقرایی، مراحل روش قیاسی، مفروضات حسابداری، محدودیت های حسابداری، تدوین اصول حسابداری، به کار گرفتن اصول برای تدوین رویه های عملی، محاسن و معایب روش قیاسی ، نظریه های توصیفی هنجاری، روش استدلال در تحقیقات حسابداری در حجم 13 اسل

دانلود دانلود پاورپوینت روش های استدلال در حسابداری

دانلود پاورپوینت روش های استدلال در حسابداری
روش های استدلال
روش استدلال قیاسی 
روش استدلال استقرایی   
مراحل روش قیاسی
مفروضات حسابداری 
محدودیت های حسابداری  
تدوین اصول حسابداری 
به کار گرفتن اصول برای تدوین رویه های عملی 
محاسن و معایب روش قیاسی 
نظریه های توصیفی هنجاری   
روش استدلال در تحقیقات حسابداری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 531 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

عنوان: دانلود پاورپوینت روش های استدلال در حسابداری

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 13 اسلاید

این فایل در زمینه "روش های استدلال در حسابداری"می باشد که در حجم 13 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

روش های استدلال

روش استدلال قیاسی

مراحل روش قیاسی

مفروضات حسابداری

محدودیت های حسابداری 

تدوین اصول حسابداری

به کار گرفتن اصول برای تدوین رویه های عملی

محاسن و معایب روش قیاسی

روش استدلال استقرایی  

نظریه های توصیفی هنجاری  

روش استدلال در تحقیقات حسابداری 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود دانلود پاورپوینت روش های استدلال در حسابداری

دانلود تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص


دانلود تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص

دانلود لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص مقاله لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص

دانلود دانلود تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص

دانلود لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص
تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص
مقاله لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص
لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل zip
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

 

فرمت فایل : ورد 

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 35 صفحه

لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود  ضرورت های دیگری برای استفاده از فنون ارزشیابی توصیفی در برنامه ریزی درسی ( این مقاله از وبلاگی تحت عنوان ارزشیابی توصیفی، نوشته آقای محمد حسن مقنی‌زاده اخذ شده.
Pars EI) در این یادداشت بلند! با استفاده از دو مقاله به بررسی دلالت های استفاده از فنون ارزشیابی توصیفی در نظام برنامه ریزی درسی با توجه به نظام موجود ارزشیابی تحصیلی و مقررات موجود ارتقاء تحصیلی در آموزش و پرورش کشور می پردازیم.
متاسفانه در ادبیات آموزشی موجود در کشور ما، امتحان که نوعی اندازه گیری (Assessment) می باشد؛ با ارزشیابی (Evaluation) که نوعی قضاوت است؛ یکسان پنداشته شده است.
در حالیکه امتحاناتی که در نظام فعلی ارتقاء تحصیلی در ایران با استفاده از مقیاس کمی (20-0) از دانش آموزان گرفته می شود تنها بخشی از قابلیت های هوش شناختی (IQ) دانش آموزان را می سنجد و در مورد اندازه گیری هوش هیجانی (Emotional Intelligence) اطلاعاتی را فراهم نمی آورد.
لذا در این یادداشت به تدقیق پیرامون هوش هیجانی و ارتقاء تحصیلی می پردازیم.
سید احمد جلالی در مقاله ای تحت عنوان "هوش هیجانی" که در فصلنامه تعلیم و تربیت شماره مسلسل 70 و 69 منتشر شده، به کالبد شکافی این واژه پرداخته است.
در قسمت اول این یادداشت به نقل مستقیم مطالب ذیل از این مقاله پرداخته ایم: 1.
تعریف هوش هیجانی 2.
بررسی پیشینه نظری هوش هیجانی 3.
بررسی مطالعات انجام شده درباره هوش غیر شناختی 4.
مولفه های اصلی هوش هیجانی و عوامل تشکیل دهنده آنها در قسمت دوم یادداشت به بررسی دلالت های ارتقاء خود به خود تحصیلی در نظام ارزشیابی تحصیلی ایران پرداخته ایم.
محمد حسنی با مساعدت و همفکری هفت تن از همکارانش در دفتر ارزشیابی تحصیلی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش به سفارش شورای عالی آموزش و پرورش مقاله ای تحت عنوان "ارتقاء خودکار قبولی تضمینی یا حذف مردودی" تهیه کرده است.
در این مقاله معنی، کاربرد، دلایل، چالش ها و الزامات ارتقاء خود به خود در نظام ارزشیابی تحصیلی کشور با استفاده از شواهد پژوهشی و مطالعاتی و آئین نامه ها و مقررات تحصیلی تشریح شده است.
(حسنی، بی تا ) در قسمت دوم این یادداشت به نقل مطالب ذیل از این مقاله پرداخته ایم: 1.
معنی ارتقاء خودبه خود 2.
دلایل و شواهد موید ارتقاء خود به خود 2-1- تعمیم و گسترش آموزش همگانی 2-2- توجه به تمامی عوامل موثر در افت تحصیلی 2-3- عوارض روحی و روانی مردودی 2-4- آموزش و پرورش جدید و دلالت های آن 2-5- امتحانات و عوارض آن 2-6- اعتبار و توان امتحان در سنجش اهداف 2-7- خسارت های اقتصادی نظام موجود ارزشیابی تحصیلی 3.
بررسی و نقد نظرهای طرفدارن نظام فعلی ارتقاء تحصیلی در ایران 4.
چالش ها و الزامات ارتقاء خود به خود در انتهای یادداشت نیز فهرست منابع دو یادداشت و مقاله اخیر الذکر درج گردیده است.
  قسمت اول: اهمیت اندازه گیری هوش هیجانی در اندازه گیری هوش هیجانی بیشتر به توان بالقوه انجام کار توجه می شود تا حاصل کار، یعنی بیشتر به فرایندها توجه داریم تا پیامدها.
جلالی تاکید نموده است که نتایج پژوهش های انجام شده در خصوص هوش هیجانی در خارج از کشور نش

دانلود دانلود تحقیق لزوم اندازه گیری هوش هیجانی و دلالت های ارتقاء تحصیلی خود به خود 35 ص